Ліцензії на провадження освітньої діяльності
Структура та органи управління закладу освіти
Мова навчання - українська
Правила прийому до закладу освіти згідно наказу МОН України від 16 квітня 2018 року №367, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 5 травня 2018 року №564/32016 "Про порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти"
Всеукраїнська школа онлайн https://lms.e-school.net.ua/
Звіт директора Теслугівського ліцею за 2020-2021 н.р.
Порядок прийому дітей до першого класу
Згідно наказу відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Крупецької сільської ради №24 від 01.04.2021 р.
Перелік документів до заяви: копія свідоцтва про народження, копія медичної довідки №086-1/о, копія висновку інклюзивно-ресурсного центу, перелік документів, що підтверджують місце проживання;
Територія обслуговування - село Теслугів.
Прогнозована кількість учнів 1 класу - 8
Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
(згідно з ліцензійними умовами)
Станом на 05.09.2020 фактична кількість учнів - 140 учнів
Мова освітнього процесц - українська.
План заходів ,спрямованих на запобігання та протидії булінгу, порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу, порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу.
УКРАЇНА
ТЕСЛУГІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
35512, Україна, Рівненська область, Радивилівський район,
с. Теслугів,вул. Т.Г. Шевченка, 60, тел. 2-94-33.
Е-mail: Teslugiv _ shk @ ukr.net
НАКАЗ
19.03.2020 № 29
Про роботу Теслугівської ЗОШ І-ІІІ ст.
у період карантину
На виконання наказу МОН України №406 від 16 березня 2020 року «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19», та на виконання наказу відділу освіти, культури, туризму молоді та спорту від 18.13.2020 №21 «Про організаційні заходи щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARP – CoV -2»
НАКАЗУЮ:
1.Встановити такий режим роботи педагогічних працівників у період карантину:
1.1.Частково перевести педагогічних працівників на роботу в дистанційному режимі.
1.2.Запровадити гнучкий графік роботи (коли для всіх працівників встановлюється режим праці зі саморегулюванням часу початку, закінчення та тривалості робочого дня).
2.Педагогічним працівникам:
2.1.Складати або корегувати навчальні плани, готувати навчальні матеріали (презентації, стенди, плакати), писати конспекти уроків, займатись методичною роботою.
2.2.Керувати дистанційним навчанням учнів: викладати матеріал під час скайп-конференцій, перевіряти домашні завдання через електронну пошту, надсилати тести для перевірки знань учнів.
2.3.Скласти індивідуальний план самоосвіти вчителя та звітувати про проведену роботу дирекції закладу.
3.Технічний персонал переходить в режим чергування, для забезпечення життєдіяльності закладу.
4.Дирекції закладу відтермінувати проведення засідання атестаційної комісії та атестації педагогічних працівників
5.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи С.Гришковець
Наявних вакансій немає
Фактична кількість учнів станом на 05.09.2019 р. - 134
Наявних вакансій немає